#youngones

Jongeren van alle slag zoeken hun weg in en door Brugge. Iets houdt hen bezig, boeit hen, doet hen actie ondernemen. In de Young Ones kruisen twee (of meerdere) personages elkaar en worden hun verhalen samen in beeld gebracht. Sarazon Creative volgt hen – in de stad en daarrond – en capteert een belangrijk moment in hun leven.

In iedere reportage zijn ook organisaties die jongeren op de één of andere manier helpen 'under cover' terug te vinden. Zonder hier echt de nadruk op te leggen wordt in elke aflevering getoond hoe zij bepaalde zaken kunnen aanpakken. Zo zorgt De Patio bijvoorbeeld voor jongeren die het moeilijk hebben om alleen te wonen, is Het Entrepot een duwtje in de rug voor een beginnende kunstenaar of kan je bij Jong Ding terecht voor allerhande subsidies.

Nagesprek Mathias

De focus bij de Young Ones ligt op wat hen drijft in deze stad, wat hen naar hier haalt of simpelweg wat hen hier houdt. Naar mijn idee, slagen we er in om een eerlijk beeld te geven van wat onze stad bruisend, levend en aantrekkelijk maakt door de ogen van zeer uiteenlopende jongeren.

- Sarah (Sarazon Creative)

Uw browser wordt niet ondersteund, schakel over naar een andere voor een optimale ervaring.